Suriname, here i come! - Reisverslag uit Twijzelerheide, Nederland van Aukje Vries - WaarBenJij.nu Suriname, here i come! - Reisverslag uit Twijzelerheide, Nederland van Aukje Vries - WaarBenJij.nu

Suriname, here i come!

Door: Aukje de Vries

Blijf op de hoogte en volg Aukje

12 Juli 2013 | Nederland, Twijzelerheide

Je hebt van die tags waarin gevraagd wordt waarom je een log schijft of mensen die er zelf over loggen. Ze geven dan soms het politiek correcte antwoord dat ze púúr voor zichzelf loggen. Maar echter als je puur alleen voor jezelf een log schrijft, waarom heb je dan reactiemogelijkheden open staan? Waarom geef je je url aan andere mensen? Waarom schrijf je dan niet in een dagboek in plaats van op het internet, waar iedereen het kan lezen?

Mijn uitgangspunt van het bijhouden van deze log is omdat ik schrijven leuk vind. Natuurlijk zal ik hier in eerste instantie voor mezelf schrijven, dit omdat ik het anders niet volhoudt. Maar reacties krijgen zou ik érg leuk vinden, zeker omdat ik straks voor een langere periode ‘ver’ bij jullie vandaan ben. Dit omdat ik zo nodig naar Suriname ‘moet’ vertrekken voor een half jaar stage. Overigens heb ik hier ontzettend veel zin in & zie het dan als een enorme uitdaging. Echter op het moment dat ik deze log schrijf is nog steeds mijn exacte vertrekdatum nog niet bekend, dit omdat ik mijn MKV (Machtiging Kort Verblijf) moet afwachten of deze wordt goedgekeurd. Pas daarna kan ik mijn vliegticket(s) boeken.

Op deze site zal ik mijn ervaringen schrijven over mijn (stage)periode in Suriname. Paramaribo!

Liefs Aukje

  • 25 Augustus 2013 - 18:42

    Jolanda:

    Hoi Aukje,

    Ik vind het ontzettend stoer van je dat je voor je studie een half jaar naar Suriname gaat zeker gezien de onzekere thuissituatie. Wil heel graag je avontuur volgen en heb me dan ook aangemeld voor de mailinglist. Doe je ding daar en ik weet zeker dat je dit met vol overgave zult doen, dat is jou volgens mij wel toevertrouwt. Is het al bekend waar je gaat verblijven en verblijf je daar dan met meerdere studie/stagegenoten? Spannend allemaal zeg.

    Ik wens je heel veel succes zo ver van huis en hoop dat je ook lekker kunt genieten van de mooie dingen.


    Een hele dikke knuffel
    Liefs Jolanda

  • 27 Augustus 2013 - 22:07

    Ellen R:

    KANJER!...
    Ik vind je een topper, en ben heeeeel erg benieuwd naar jou ervaringen, verslagen en foto`s!
    Ga er een top tijd van maken.

    Hoe moeilijk het ook is om het thuisfront achter te laten!

    X Ellen
    Trots op jou!

  • 28 Augustus 2013 - 12:46

    Danielle Cox:

    Lieverd ik ga je zeker volgen veel suc6 Liefs Daan

  • 03 September 2013 - 15:23

    Gretha Sijtsma:

    hey aukje ik ga je zeker volgen op je avontuur in suriname.Heel veel plezier de komende maanden en de groeten van ons.Gretha en reinier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aukje

Actief sinds 12 Juli 2013
Verslag gelezen: 777
Totaal aantal bezoekers 15462

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 01 Februari 2014

Stagereis naar Suriname, Paramaribo

Landen bezocht: